20/11 Fy f*n va roligt jag har haft!!

Ojojoj asså jag har ätit lunch med Patricia och Mikaela idag fan va kul vi har haft :p jag mötte Patricia innan lunch och vi satt o pratade medan vi väntade på Mikaela gud va rolig Patricia är asså hon säger hela tiden " Ingen fara på taket bara man har kastrull på huvudet" hahaha vi satt o pratade om julafton o Kalle Ankas jul o så och så pratade vi om tomteverkstaden och allt tokigt som dom gör där gud va rolgit vi hade haha..  Vi gick i samma högstadieskola i parallellklasser och på julavslutningen när vi gick i nian så gjorde lärarna Ferdinand och spelade upp för oss det var skit roligt, det satt vi och pratade om, vilka lärare som hade spelat vilka roller osv. och att vi tyckte ar det var så roligt att vår franska lärarinna spelade en av dom där picadorerna o allt vad det var och så var det en annan kvinlig lärare som också spelade en av dom där det var oxå roligt och så satt vi en bra stund och försökte komma på vad han som spelade matadoren heter :p haha han heter Fredrik kom vi på sen han var rolig, och han slet verkligen av sig skjortan oxå hahaha :p

Sen efter en stund kom Mikaela och vi började gå mot matsalen, Mikaela och Patricia gick på varandras fötter hela tiden och skrattade vi gott åt alla tre det var såå roligt, dom är så knasiga båda två och roliga, vi tog mat och satte oss och började äta :p o pratade på om ditten och datten då kom det igen, "ingen fara på taket om man har kastrul på huvudet"  sen började Patricia babbala om att faran var på marken, det var krokodiler där och i luften fans det fåglar det var därför man var tvungen att ha en kastrull på huvudet om man skulle knalla runt på taket :p haha
Då sa jag man kan väl vara innomhus där finns ju inga krokodiler joo sa Patricia nä isåfall så är dom i terrarier sa jag nää dom har rymt från terrarierna sa hon HAHAHA va jag garvade :p  det var såå roligt :p

Sen när vi gick från matsalen så började dom gå på varandras fötter igen och jag bara garvade åt dom när dom småtjafsade på låssas haha sen sa jag Inte bråka nu barn till dom :p jag är nämnligen ungefär en månad äldre än Mikaela och 4månader äldre än Patricia :p haha Mickis ba; haha man kan tro att vi är helan o halvan Patricia haha Patricia är nämnligen ganska kort och Mickis är rätt lång så det skiljer en bit på dom :p haha

fy fan va roligt jag har haft med Patricia och Mikaela idag :-D men nu måste jag fortsätta med skolarbetet kandske tittar in o skriver lite till lite senare :p
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0