21/11smått förvirrad

Först och främst vill jag för att undvika missförstånd klar göra att jag tror inte illa om någon ifall det eventuellt kan verka som det nånstans i min text, det som jag skriver är bara hur jag känner mig just nu.

Som rubriken antyder så känner jag mig smått förvirrad.. känns inte riktigt som jag vet vad jag ska tro om vem, jag vill inte tro illa om nån och gör det inte heller men jag känner mig fortfarande smått förvirrad ibland, får konstiga vibbar från vissa håll och kanter, det behöver ju inte betyda nått, så jag kan ju bara inbilda mig oxå.. har mycket att tänka på just nu så det kan ju kanske bidra lite till att jag känner som jag gör.. jag vet inte orkar inte bry mig så mycket heller.. bättre att låta det vara så kanske det går över.. det är ändå så svårt att sätta fingret på det så jag skulle nog inte lyckas förklara ordentligt för nån vad det är jag känner.. inte just nu iaf.. men det känns iaf lite bättre att skriva ner det.. det är säkert ingenting utan bara jag som inbildar mig men men får väl se om det går över av sig själv eller inte.. går det inte över får jag väl ta tag i det då o se om jag kan klura ut vad detär som är galet osv o prata med eventuellt inblandade personer.. kanske har det bara att göra med det som jag skrev i inlägget tidigare.. att jag saknar min kompis och vill att det ska bli bättre.. jag vet inte.. ska iaf bara låta allt vara.. har varken,tid ork eller lust att prata med någon just nu...

det var det
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0