22/11 låång torsdag..

idag är det torsdag, veckans längsta dag.. iallafall skolveckans längsta.. jag slutar 15.40 men det har jag nog skrivit förr tror jag... de e sååå segt.. sitter på lektion o försöker komma på vad jag ska göra.. skolkatalogen har kommit till expeditionen så jag funderar på om jag ska gå dit och titta i den eller inte..

jag behövde inte gå dit o titta iden för precis när jag skrivit det kom en kompis hit med den så nu har jag sett klassens foto :p haha vart rätt bra faktiskt.. det syns att jag gått upp lite i vikt :p hoppas bilderna kommer hem snart så man får se hur det blev i färg och hur portätt fotot blev :-P

nä nu ska jag nog försöka se till att få någonting gjort här :p
skriver när jag har nått o skriva eller så :p
ha re bra
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0