25/11 söndag bara..

jahapp, söndag idag..  slö dag söndag, skön dag..

har inte gjort mycke alls varken idag eller i helgen :p  var ner till skolan en sväng igår på öppethus bara, min pojkvän ville se hur min skola såg ut så vi åkte dit en sväng o så visade jag honom och mamma runt lite, det var väl allt typ kollade på tv o så på kvällen bara och idag har vi inte gjort nått speciellt heller lagat mat o så bara

är ledig i morron :D:D ska bli så skönt, jag och Pierre ska åka till haninge och kolla på kläder och lite sånt, ska bli jättekul att spendera en dag bara med honom, det är ofta någon annan med när vi åker nånstans, mamma eller brorsan eller nån så det ska bli väldigt mysigt att åka med bara honom :-)

jag ska handla kläder på H&M och en cardigan på Lindex kanske, ska kolla in på Gina Tricots hemsida en sväng o se om jag hittar nått å ha o kanske en sväng på Cubus hemsida o se om dom har nått :p ska kolla på skor oxå behöver ett par vinterskor så ska kolla runt lite där i haninge :p

vi ska till andra affärer oxå haha så ni inte tror att jag ska släpa runt min pojkvän i massa klädafärer bara :p vi ska till en massa teknikafärer o spelafärer o så ska vi till gubb-dagiset :p Clas Ohlsson :-P haha 

har ni vart inne på facebook?? eller ja de har väl alla :p jag är så hooked på facebook asså :p är där inne skit mycket :p men de e as kul med quizen o så o så har jag kontakt med ett par kusiner o så som jag inte har så mycket kontakt med annars så de e rätt kul :p o nu har det smittat av sig på älsklingen oxå :p han har precis gått med på facebook :p haha han är inte så mycket för communitys o sånt annars han har tillräcklingt många oså :p haha men nu har han gått med han oxå  :p kul tycker jag :-)

jaja nu ska jag återgå till min pojkvän och facebook och dom andra sidorna jag skulle in på :p haha
ha re bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0