28/11 mår inte bra...

jag har inte mått bra idag, och mår fortfarande inte bra, har haft huvudvärk och halsont till och från hela dagen, känner mig trött och hängig oxå.. uscha..  har ingen lust att bli sjuk nu.. de e så tråkigt.. inte för att de e speciellt kul att gå i skolan heller, har vart skoltrött sen jag gick i åttan typ.. o det  har inte gått över direkt.. ibland känns bara allt så ouppskattat lixom.. inte från familjen eller vännerna utan skolan, lärarna det känns som om dom verkligen inte bryr sig ibland och ibland bryr dom sig för mycket.. 

det går upp och ner.. just nu ner.. är så nedrans trött på skolan o allt som har med skolan o göra så de e inte klokt.. mår inte bra heller så det kan ju kanske hjälpa till lite.. allt man får höra från skolan är att skolan går först och att skolan ska gå före allt, jag kan inte hålla med, skolan är viktig och går före mycket men inte allt, inte för mig iaf..

jaja nu ska jag och älsklingen äta lite kärleksmums och kolla på film
hejsan svejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0