3/11 vill bara klar göra att.. ( litet inlägg tillägnat H.)

jag med mitt inlägg nedan inte ville skapa bråk utan bara skriva vad jag kännde. jag såg att jag inte skrivit en sak och det tänkte jag till lägga här jag borde ha skrivit med det här från början.

Jag skulle ha skrivit med att jag inte tror om dig att du skulle säga och göra alla dom där sakerna, det är inte den H. jag känner jag är hemskt lessen om du missförstod det som att jag inte tror på det du säger det gör jag absolut det är bara det att jag får höra så mycket olika saker och jag vet inte vem jag ska tro på hela tiden eftersom ingen av er har någon som helst anledning att ljuga för mig, jag vill inte skapa bråk utan bara reda ut allt, jag orkar precis som du inte med allt skvaller och prat som hela tiden blir jag ville som sagt inte göra dig arg eller ledsen, hoppas vi kan prata om det här vid tillfälle sen när du kommer hem.

det var nog bara det
har kanske glömt nått mera
lessen isf

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0