8/11 den som väntar på nått gott...

Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge sägs det, jag vet inte om jag kan hålla med om det :p
idag har jag väntat mer än vad jag haft lektion, hade hål i förmiddags för att min lärare är på semester nånstans så jag hade hål från 9.30 till 11.25 då hade jag svenska men vi håller på med muntliga nationella prov och jag ska inte göra det förns i morron så nu har jag haft håltimme sen 11.35 typ och jag börjar inte förns 13.45 med klassråd. så jag har väntat idag, typ 4 timmar och 30 minuter bara :p haha har haft lektion i totalt 1timme och 25minuter eller nått :p haha ska det vara på det viset? :p haha sverker olofsson varning där :p hahah

visserligen har jag fått lite gjort eftersom jag suttit och pluggat större delen av tiden men ändå det är seegt och tråkigt att bara sitta vid en dator hela tiden o nästan tråkigare att sitta vid ett bord nånstans haha mina kompisar är upptagna med andra saker så jag har ingen att vara med heller det gör ju det hela ytterligare lite tråkigare hahaha inte för att det hade vart så värst mycket roligare om jag vart med nån kompis heller, man blir rätt trött på att ha håltimme efter typ 2 timmar då börjar det verkligen bli tråkigt :p

nu börjar jag äntligen snart iallafall, först har vi klassråd och sen så har vi SP-tid då vi  har tillgång till alla lärare som vi har och kan jobba med lite vad vi vill, många använder den tiden främst till att jobba med projektarbetet på det gör jag med för det mesta. Men innan vi får jobba fritt ska vi på en genomgång om källkritik.

Louise kommer till skolan då, hon har vart i thailand och kom hem i natt men hon kommer ändå hit på SP-tiden för att vara med på genomgången o så, vi ska sätta oss och prata lite sen hon och jag, vi behöver prata ut med varandra bara rada ut några missförstånd o så, rensa luften lite helt enkelt. Ska bli kul o träffa henne igen.

nä nu ska jag se om jag har nått mer jag kan få gjort innan de e dax att gå till lektionen
ha re bra
ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0