9/11 Äntligen fredag

Idag är det äntligen fredag! snart är det helg! bara två lektioner kvar sen e de dags att åka hem och ta helg.
I morron ska jag på mat mässa i älvsjö det ska bli jätte roligt, det äer lite av en tradition i min familj att vi åker dit :- ) men iår kommer det  vara fler personer än valigt som åker, min pojkvän, brorsans tjej och hennes mamma brukar normalt inte vara med, eller jag tror brorsans tjej vart med nån gång tidigare men iaf :p haha 


             image3


                          


Sen på söndag ska vi ha kalas hemma :p mini pojkvän fyllde år i tisdags och min bror fyller i morron så det ska bli roligt med lite trårta och grejjer haha

nä nu ska jag snart iväg på lektion
ha de bra
trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0