10/10 Lunch och psykologi

jag ska äta lunch med Mickis idag igen, jag smsade o frågade när ho hade lunch så bestämde vi att vi skulle ses o äta tillsammans. Det ska bli roligt, jag har saknat att umgås med Mickis hon är rolig. Vi ska försöka ses oftare, vi går ju i samma skola så det ska nog inte vara så svårt bara o smsa eller ringa o fråga om vi ska äta lunch eller så.

Två klasskompisar
frågade mig när jag stog vid mitt skåp om jag visste ifal vi ska ha någon psykologi idag, det står på intern-tvn att våran psykologi lärare är borta så jag antar att vi inte ska ha nåb psykologi idag, då slutar jag efter religions provet.. ska fråga om man kan få börja tidigare med det så jag hinner med en tidigare buss annars måste jag sitta o vänta i skolan fast vi inte har nån psykologi.

nu ska jag strax iväg o möta Mickis
tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0