15/4 bättre sent än aldrig :p

här följer en uppdatering av vad jag har haft för mig dom senaste dagarna :p


Torsdag: Min födelsedag, var hemma och fixade och hjälpte till med tårtbaket innan gästerna kom, och när jag satt och gjorde marsipanblad till prinsesstårtan kommer mamma hem från jobbet och har med sig min storebror Tomas! snacka om att jag blev glad!  Sen fick jag pressenter, jag fick, en extern hårddisk, parfym (jean paul gaultier), en klocka, ( minns inte namnet i huvudet) nått danskt eller tyskt var det iaf, skit snygg är den, ska se om jag kan fixa bild på den sen :p jag fick en teckning som min brorson Max hade ritat och ett foto på honom, en morgonrock, två handdukar, (sånna man lägger i vatten och så sväller dom upp) och blommor, sen hade jag ju fått en sterio och Lp -skivor av min pojkvän tidigare :p min moster,morbror och deras  två barn kom sen, vi hade jätte kul :p min morbror ska alltid stoja och skämta massa det är jätte roligt :p min moster är likadan :p  mina kusiner lekte med vår orbitreck :p haha det var visst kul :p och så smällde dom en massa ballonger :p på torsdag fyller Markus 13 så vi ska nog dit då tror jag :p

Fredag: Vi, jag, Pierre, mamma, Stefan och Tomas åkte in till stockholm, jag och Pierre skulle ju hämta våra förlovningsringar och Stefan skulle byta ett tv-spel som var trasigt, så vi åkte in på dagen, kom in till stockholm vid tre tiden, då gick vi först till Game så stefan fick byta sitt spel, jag köpte en dansmatta och ett dansspel, det är rätt roligt. Sen gick vi till gamla stan för att hämta ringarna det gick bra och vi satte på oss dom på en gång, när vi kom ut så hade tomas fått reda på att han hade ca 23000 minus på sitt konto! men det blev förklarat när han ringde till banken och fick se att det var hans jobb som snodde hans pengar :p men det ordnade sig och nu har han fått tillbaka sina pengar, dom fick nog nått problem med systemet på hans jobb..  men iallafall så gick vi till lagerhaus sen och kollade lite och när vi var klara där började vi bli hungriga klockan var runt 16.30 -17.00 så vibeslöt oss för att gå och äta nånstans. efter lite prat så kom vi fram till att vi skulle gå till Hard Rock Cafe som ligger på svea vägen. och efter att vi bestämmt det började vi gå dit, stefan och tomas var inte helt säkra på hur långt det var dit så vi började iaf gå, vi var framme vid sex tiden och och när vi kommit in och fått bord så var klockan nog nästan halv sju, men iaf så fick vi menyer som vi kollade igenom, allt står på engelska och personalen pratar engelska :p skit snyggt ställe det där altså har lite bilder men har inte hunnit lägga in dom på datorn än :p vi åt och drack gott, dom hade enormt goda hamburgare där :p bra musik var det oxå och hela atmosfärern var underbar vi hade jätte trevligt och kom inte där ifrån förän efter åtta :p vi gick till tunnelbanan och åkte hem. var hemma strax innan 22.00 tomas gick ut på kvällen, vi spelade lite spel tror jag.

Lördag: Vi åkte till nynäs på dagen och handlade mat för tomas skulle laga mat, han lagade ungsbakade rotfrukter och kyckling filéer med massa kryddor  på :p var jätte gott! sen bakade jag och Pierre äppelpaj till efterätt. på kvällen åkte tomas för att träffa vår kusin och vi andra var hemma och spelade spel oså.

Söndag: Jag och Pierre åkte till haninge en sväng på dagen, vi fick sällskap av Tomas på ditvägen, han skulle till uppsala och hälsa på nån kompis. vi kollade i affärer och sen åt vi på mcdonalds innan vi åkte hem.

Igår: Pierre var på sitt jobb,Tomas  kom hem och åkte iväg igen, han skulle på fotboll med en kompis. Jag, mamma och stefan åkte ner till nynäs och gick till Pierres jobb och hälsade på honom, vi kom dit vit två tiden och gick därifrån vid 3-halv 4 tiden :p  stefan köpte en media förvaringsmöbel, mamma köpte trädgårdsmöbler och en bok. Sen gick vi ner på stan, Pierre fick sluta lite tidigare så vi fick med oss honom därifrån :p stefan gick på möte på sitt jobb och jag, Pierre och mamma gick och fikade, sen gick vi till hemtex där jag köpte dom första sakerna till min och Pierres lägenhet (vi har ingen än, men vi ska nog flytta i sommar eller så) jag köpte fyra små handdukar som man har och torkar händerna på :p och isbitat :p altså sånna man lägger i frysen så blir dom kalla så kan man ha dom i drickan sen :p sen gick vi till lindex och där mötte stefan upp oss sen och vi gick förbi hobbyaffären och expert innan vi åkte hem :p

Idag: har inte gjort så mycket, men Pierre och hans jobbarkompisar, Andreas heter den ena av dom som var här den andra vet jag inte vad han heter :p men dom kom hit iaf med stefans möbel och mammas utemöbler + en gräsklippare och en data skärm :p nu kommer snart mamma hem och om några timmar ska tomas åka hem till skåne igen. Pierre kommer hem från jobbet vid halv fem tiden. Stefan ska nog åkta till sin tjej idag tror jag

det kommer bilder på sakerna jag fått och bilder från hardrock cafe med mera senare.
ha de bra
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0