tvättstugan = hobbyrummet :p

idag ska jag ha tvättstugan, inte så himlans kul.. men men det duger väl.. det måste ju göras.. tvätta altså :p men det är en timme kvar tills jag ska börja tvätta så jag sitter här en stund.. men jag ska plocka ihop det jag ska ha med mig oxå men det går rätt fort så det behöver jag inte göra än..

så nu skriver jag här och är inne på en community, det är ingen ide att jag skriver ut adressen här eftersom man måste vara medlemm i en klubb för att få gå med, och alla som är medlemmar får eller har fått info om communityn :p så det så :p

jaja nu ska jag snart ta mig nått att äta tror jag
ha de bra
kanske skriver mera senare
ajö
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0