11/2 1år idag!

idag firar jag och min pojkvän ett år! vi har vart tillsammans i ett helt år :-D de e nästan ofattbart att vi har vart tillsammans så länge redan :p och om ett par veckor så har vi bott ihop i 6månader oxå, satan vad tiden går fort asså :p men det gör ju inte så mycket när man trivs med varandra. Jag kan inte tänka mig att leva utan honom, inte en dag, de e klart att vi kan vara i från varandra om han tex. ska åka o hälsa på sin familj o kompisar o jag inte ska följa med. Men jag menar att jag inte kan tänka mig att inte bo med honom och leva med honom på det viset, jag minns knappt hur det var innan han flyttade hit, va tomt det måste ha varit, och jag fattar inte alla som klarar av att ha distansförhållanden längre tider, blir man inte tokig på att inte få träffa sin pojk/flickvän när man vill? jag skulle inte klara av att ha ett distansförhållande med min pojkvän igen, jag har blivit för van att ha honom nära mig. Jag vet inte hur länge till jag skulle ha klarat det om han inte flyttat hit för snart ett halvår sen asså.. Jag älskar honom så otroligt mycket så det är inte klokt åt det, jag skulle göra vad som helst för honom asså, vad som helst. Han är mitt absoluta allt och min ljuspunkt i livet, utan honom vore livet tomt. Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går, hur konstigt det än låter för jag trodde inte jag kunde älska honom mer än jag gjorde från början..

Vi har inte så mycke pengar nu så vi har inte firat så mycket idag, men när vi får pengar ska vi fira på riktigt, vi ska gå på mongolisk restaurang och på bio, eller bio har vi inte bestämmt säkert vi e inte så himla mycke för bio nån av oss, men de e ju kul ibland så vi får se hur det blir med den saken. Det blir nog om ett par veckor eller så skulle jag tro. längtar tills dess det ska bli kul :-)

Idag har jag haft möte med Ola, det gick jättebra och jag har fått en del papper om folkhögskolor och komvux m.m. har inte hunnit kolla så mycket på dom en men jag ska göra det. Och så har jag fått en praktikplats, på en förskola i Nynäshamn, jag fick nummer och namn på en jag skulle prata med av Ola o så ringde jag när jag kom hem och pratade med henne och så bestämde vi att jag skulle börja på måndag, för dom hade mycket den här veckan och dom ville ha tid att instruera mig oså, och jag ska vara där i två veckor på prov för att se hur det funkar oså det ska bli roligt, hon verkade trevlig oså, det verkar vara en ganska liten förskola för det var tydligen bara tre personer i personalen. Det känns bra och roligt att det gick bra, nu ska jag bara ta reda på vart det ligger så jag vet var jag ska kliva av bussen på måndag och vart jag ska ta vägen sen :p


Jag älskar dig Pierre! <3
image12

nu ska jag kolla vidare på tv o surfa runt lite på nätet oså
ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0