12/2 Dagen idag..

"Dagen i dag är en märkvärdig sak, tänkt evighet fram och evighet bak" så lät en dikt jag läste på en audition till en teater pjäs en gång, jag minns inte vem som skrivit dikten menden är lite tankfull och jag kom med i pjäsen iaf :p haha

Nåja, idag har jag inte gjort så himla mycket, börjar ju inte min praktik förns på måndag. Jag har köpt ett våffelgärn idag, för det gamla har gått sönder, jag har gjort våfflor oxå men de e typ allt, sytt en liten tyg påse på mammas nya symaskin. Spelat på mitt nintendo DS inte så värst händelserik dag helt enkelt. men men händer ju inte så mycket när man bara går hemma lixom, kommer ju ha mera att berätta om när jag har börjat praktiken.. Jo jag ringde till företaget som har hand om studentmössor o det o avbeställde allt som gick att avbeställa, men man kan skicka tillbaka dom efter man fått dom om jag fattat det rätt.. så jag får tillbaka en summa pengar oxå, vilket passar perfekt nu när jag beställt en orbitrek :P  ja det var väl ungefär allt som hänt idag tror jag..

ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0