19/2 ingen praktik idag..

Det blev ingen praktik för mig idag, jag vaknade i morse med jätte ont i halsen och illa mående som heter duga.. jag kunde inte äta förän vid 2 på eftermiddagen. Plus att när jag vaknade gjorde mina knän extremt ont så jag kunde först knappt gå.. men det blev ju bättre sen. Men iaf så tog jag tempen och det visade sig att jag hade feber oxå.. så jag har typ legat hela dagen, har vart jätte trött och frusen oxå.. så jag har sovit lite med. Nu känner jag mig rätt okej har fortfrarande ont i halsen oså men jag känner mig inte lika febrig längre. Jag hoppas jag mår bra i morron så jag kan gå till praktiken.. vill inte vara sjuk.. känns så typiskt att man ska bli sjuk precis när man börjat på ett nytt ställe.. helt hopplöst känns det verkligen.. vill inte..  :-(   men vad gör man.. har kurerat mig så gott jag kunnat idag lixom..  men men jag får hoppas att jag är frisk igen i morron eller åtminstonne på torsdag.. vill verkligen inte vara sjuk nu..

jaja nu ska jag surfa runt lite eller nått o sen hoppa i säng om en stund
ha de bra
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0