21/2 mår illa..

japp jag mår illa.. inte alls kul.. uscha... jag som ville kunna gå till praktiken idag :-( men vad gör man.. mår man inte bra så gör man inte..  men jag är lessen för det.. för jag vill inte vara sjuk för fem öre.. inte alls.. hade helst sluppit redan från början.. vill mycket hellre vara frisk.. jaja de e ingen mening med att tjata om det.. nu ska jag lägga mig och vila en stund så kanske jag mår bättre sen..


mamma ska hälsa på morfar sen, tillsammans med min moster. Morfar ska flyttas till nynäs sjukhuset idag så dom behöver inte åka in till stan som det var planerat.. annars verkar det gå åt rätt håll för morfar ialla fall.. det sista jag hördet var att han kunde röra på benet som var förlamat o det är ju bra :-)

nu ska jag lägga mig och vila
hej
S.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

bit ihop

2008-02-21 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0