23/2 lördagslista, 40 snabba frågor

Här kommer 40 snabba frågor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja, tyvärr

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
inga tror jag..

4. Vad åt du senast?
nån godisbit

5. Har du fått någon komplimang idag?
ja det har jag flera stycken

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej, men jag har varit åhörare.

7. Är du polare med grannarna?
japp fast inte med alla i huset

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska, lite tyska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
har bara hål i öronen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra veckan när jag och min pojkvän fick skjuts hem med Britt

12. Gay?
Nope.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej aldrig

14. Har du äggat någon?
Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.

17. Har du varit på stranden?
Ja.(tar fem minuter att gå dit)

18. Har du haft en stalker?
Nej inte vad jag vet..

19. Minns du dina/din musiklärares namn? 
Pia,Rolle,Peter,Andreas

20. Hur bra är din syn?
Nej inte jätte bra, har glasögon men måste inte använda dom hela tiden

21. Har du varit på ett party?
Ja, många

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det vete faan..

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Synd om dig, dom är upptagna båda två :p

24. Har du varit utomlands?
Japp några gånger, senast Tyskland

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja det tror jag, vi har ofta bytt om tillsammans innan vi gått till stranden..

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har bara vart på ett bröllop, släkting till min pappas sambo.  Men mitt eget kommer ju bli det bästa :p

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja det tror jag, men jag går inte i skolan på det viset..

28. Var är dina syskon just nu?
En är på väg till sitt jobb den andra vet jag inte, han kan vara på sitt jobb eller så är han ledig just nu..


29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Vet inte, kommer inte ihåg drömmar så ofta :p

30. Vem ringde dig senast?
Min pojkvän tror jag, eller mamma

31. Vilken tid gick du upp imorse?
11:00 tror jag

32. Vad ska du göra i helgen?
ja du, halva helgen har ju gått :p men i morron ska jag baka bullar :p


33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det står vad skönt att det går bra för dig, var rädd om knäna vi ses på bussen. Puss

34. När var du riktigt sjuk senast?
är sjuk nu..

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Claes Eriksson, på GAS-klubbens medlemsträff ( tog i hand)

36. Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka på byxorna jag har på mig

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
snoozar en gång sen går jag upp

40. Vad ska du göra efter det här?
ska snart sova :p


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0