29/2 Grattis på födelsedagen Knut Agnred!!!

Jag vill börja med att säga ett stort GRATTIS till en av mina idoler, nämnligen, som rubriken antyder Knut Agnred som fyller 52år idag! GRATTIS!!!!!  Han och dom andra i galenskaparna/aftershave är verkligen bäst! <3<3

förutom det så har jag egentligen inte så mycket att berätta, jag fick en dosa från Nordea idag så nu är det slut på engångskoderna :p annars har jag inte gjort mycket, vart och handlat och ätit pizza, förrsten så kom min orbitrek för några dagar sen så jag har tränat lite på den oxå och så var jag och min pojkvän i stan igår och firade vår ett års dag i efterskott. Så vi åt på en mongolisk restaurang och så gick vi och kollade i affärer och så, jag köpte en ny jacka och en handväska.  När vi skulle in till stan så krockade bussen med en bil som parkerat precis mitt framför busskuren så bussen inte kunde köra in som den skulle och sen när den skulle svänga in så svängde den  för tidigt tror jag så bilen fick en knuff av bussen, så chauffören var tvungen att skriva nått grejs med bilens förare så bussen blev försenad så vi missade tåget i västerhaninge men det gjorde inte så mycket nästa tåg gick bara typ 10 minuter efter att vi kommit till väster haninge.

I morron ska jag på hockey i Globen, Djurgården - Brynäs. Och i pausen spelar min kusin Filip och hans hockeylag :-D det ska bli kul att se honom, tänk lilla Filip, åtta år ska spela i Globen, visserligen bara i Pausen men ändå det är häftigt :-D Han är förresten inte så liten heller :P dom börjar bli stora nu mina kusiner, dom som är yngre än mig altså, jag tror bestämt att Markus, Filips storebror som är 12år är längre än mig nu :P jag är visserligen bara ca 1.60m men ändå :p haha han kommer bli lång som en flaggstång den grabben :p precis som sin pappa :-) jaja nu ska jag snart hoppa i säng, ska upp rätt tidigt i morrn så måste sova snart.

ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0