en lista till :-)

Är du en bra flickvän? Ja jag hoppas det

Hur raggar du? Inte alls

Vad heter du? Sandra

Kallas? Sandy,Sandrus

Vad har du gjort idag? Mest vilat

Vad vill du helst ha nu? Lite mer pengar än jag har tror jag

Saknar du någon nu? Ja, Tomas, min bror

Röker du? Nej

Vad har du för planer till helgen? Inga än så länge

Vilken färg har du på dina underkläder nu? Blåa

Längtar du till nästa födelsedag? Nä inte direkt

Vem prata du med senast? Min pojkvän

Är du pinsam på fyllan? Blir inte full

Är du blyg? Ja, lite

Vilken tid gick du upp idag? 07.00

När kräktes du senast? Det vet jag inte..

Vilken låt lyssnade du senast på? These boots are made for walk in

Har du sovit i din egen säng inatt? Japp, vart skulle jag annars ha sovit?

Har någon annan sovit i din säng inatt? Ja, min pojkvän, de e hans säng också :p

Har du glasögon? Ja, men inte hela tiden

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Japp

Är du homosexuell? Nix, min pojkvän är en kille :p

Vad tycker du är äckligt? Spyor, spindlar och andra kryp

Vad såg du senast på tv? House

Vem fick du sms av senast och vad stod de? Min pojkvän, det stod krya på dig nått mins inte exakt, har inte mobilen här så kan inte kolla

Är det lätt att förföra dig? Nej de tror jag inte

Hur svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer :p oftast hallå eller sandra tror jag

Vad har du för intressen? Musik, film, bilar, mode m.m.

Har du DVD-spelare? Ja, två stycken

Vad är du rädd för? Spindlar.

Har du gott bordsskick? Ja det måste jag säga att jag tycket att jag har

Vad är attraktivt? Fina ögon

Vilken färg på kläder undviker du? Ingen som jag kan säga rakt av, dom flesta färger går bra, i rätt nyans och mängd

När skaffade du mobiltelefon? Va 12 när jag fick min första..

Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? Min pojkvän

Vilken smak är de i din mun nu? Ingen direkt

Vad spanar du först in på en kille/tjej? Ja du, helheten antar jag..

Använder du tandtråd? Nej

Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? 2007 för jag blev tillsammans med min sambo då :p

Vad köpte du senast? En flaska vatten tror jag :p

Brukar du komma i tid? Ja, Oftast

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart och blått tror jag

Har du någonsin haft ett jobb? Nej

Hur mycke krävs för att du ska bli full? Ja du, har aldrig vart direkt full så det vet jag inte



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är en sida som heter www.demandfitness.com där man får tillgång till massor med olika träningsvideor av alla slag men man måste betala för att få tillgång till hela videosnutten. Och det kostar ca 30 kr i veckan.

2008-02-20 @ 21:10:03
URL: http://tietjens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0