En liten lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: rätt bra, lite trött
Favoritgodis: har inte vart så sugen på godis på sistonne men får väl säga choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Paltbröd och ärtsoppa.
Kläder just nu: Röda byxor, lila linne och svart hoodtröja
Musik just nu: ljudet av tvn bara
Vad sa du senast: att namnet Torkel på minner om en gammal gubbe
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden.
Sommarplaner: inga konkreta, vi har pratat om att åka till Göteborg, gotland och skåne..
Fisk eller badkruka: både och, det går i perioder
Saft eller alkohol: helst vatten
Längd och vikt: 1.60  vikt vet jag inte men ca 55kg
Hur många kuddar sover du med: 4 st
Favoritväder: Varmt och soligt, tycker också det är mysigt  när det är varmt och regnar typ på sommaren
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, datorn, mobilen.
Spelar du nåt instrument: Lite gitarr, lite piano/keyboard och lite blockfljöt
Morgon- eller nattmänniska: mest natt börjar dock ändras  nu :p
Sparare eller slösare: sparare, men kan slösa bra med om jag sätter den sidan till
Vem är viktigast för dig: Min familj och min sambo
Bästa film: allt med GAS och Tom Hanks
Tror på liv på andra planeter: Ja till viss del
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det tror jag
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, absolut inte
Har du några homosexuella vänner: nej men bi-sexuella
Tror du på mirakel: Ja, det tror jag att jag gör
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp det tror jag
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Njae, sådär, det beror nog rätt mycket på situation oså
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: haha jag vill ha några stycken, 2-3st eller nått
Bio eller promenad: Promenad tror jag
Är du kittlig: lite här och där :p
Snarkar du? Tror inte det
Stjärntecken? väduren
Rädd för insekter? Ja, dom flesta, dock inte alla
Äckligaste insekten: Spindlar och stora kryp
Största svaghet: lite dåligt tålamod ibland
Det här är jag bra på: att lyssna på andra, laga mat, baka m.m.
Bästa bok? Dom flesta romaner och deckare
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Det vet jag inte
Chips, morötter eller godis? Chips  
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nej men jag bloggar så gott som varje dag
Har du nån flickvän/pojkvän? Sambo
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Skulle vilja tatuera mig, vet dock inte vad eller var
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) nått mitt i mellan skulle jag tro,
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster om jag ska skära, höger om jag bara ska äta
Hur är din drömtjej/kille? Precis som min sambo
Hur många syskon har du? Två äldre bröder
Vad är du mest rädd för? Att nått dåligt ska hända nån jag bryr mig om
Är du rädd för blod? Nej, inte speciellt.
Saltar du på maten? Ja om det behövs
Gillar du att sjunga? Japp det gör jag
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle, varför vet jag inte
Anser du att du är stark? Jovars, det tycker jag nog
Brukar du sola? Ja det gör jag, solar på solarium ibland också  
Vad gör du om du får hicka? Håller andan eller dricker vatten
Röker du? Nej, har testat nån gång
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Nja det tror jag inte, kanske är lite väl tokig i GAS men att kalla det besatthet skulle jag nog inte göra :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0