Svar på kommentar..

Jag känner att jag inte har nån anledning att berätta det för dig, jag vet ju inte vem du är.. och om du inte vågar/vill säga vem du är så känns det väldigt onödigt att berätta sånnt för dig. Jag skrev inte det i förra inlägget av en anledning och det är för det första så vet inte jag om han vill att jag ska skriva ut det och sen känns det för personligt och dessutom rätt så irrellevant. jag har ju inte skrivit var jag praktiserar förutom att det är på en förskola.. jag vill välja själv hur privat jag vill vara på min blogg och dessutom vill jag försöka att i det längsta respektera min familj osv och skriver inte ut så mycke namn i min blogg utan bara enstaka då och då.. för jag ser ingen anledning att skriva ut namn osv på allt och alla jag skriver om eftersom vem som helst kan läsa och då vill jag inte skriva för mycket för jag vill inte att vem som helst ska veta vissa saker o ting.. vissa saker vill jag ska vara privata så enkelt är det..

hälsningar
S.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var ju bara en fråga som någon ställt. Jag förstår att du vill ha den privat, men du behöver ju bara förklara vad det är han praktiserar som, inte exakt vart, precis som du gjort med din praktik. Det är ju inte precis som att han blir jagad eller nått =P Jag skulle också väldigt gärna vilja veta VAD och inte vart han praktiserar som, med tanke på allt vi gått igenom tidigare så vore det bara väldigt kul att veta :) Jag hoppas du mår bra iallafall. /Louise

2008-02-20 @ 00:09:00
URL: http://tietjens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0