21/1 shopping..

här om dagen var jag o handlade lite kläder på lindex, dom hade jätte rea så jag passade på eftersom jag precis fått pengar och dessutom behövde lite nya kläder.  det var kul faktiskt, det var länge sen jag hade så kul när jag köpte kläder :p nu sitter jag med laptopen i knät i sängen och kollar runt lite, min pojkvän sitter vid sin dator och pysslar med sitt.

jag har just konstaterat att jag håller på att bli sjuk, har en förkylning på gång, jag får alltid blåsor i munnen, förkylningsblåsor, ett litet tag innan jag blir sjuk så det kan ta allt ifrån typ 2 dagar till typ 2 veckor innan det bryter ut. min pojkvän håller oxå på att bli sjuk men de e ju inte så konstigt vi är ju så nära inpå varandra så vi sprider ju bakterier mellan varandra oså..

appropå shopping så funderar jag på det här med storlekarna, dom är ju helt crazy nu juh, man får ju köpa monster storlekar.. jag har gått upp lite i vikt visst det är inget jag hymlar med men inte så mycket så jag borde behöva köpa dom storlekarna jag måste köpa nu.. jaja jag bryr mig inte så mycket egentligen tycker bara de e konstigt, men o andra sidan så förstår man det ju när man ser dagens modeller, inget ont om dom, jag tror säkert det är snälla o trevliga tjejer oså men dom flesta, åtminstsonne av dom jag sett ser ju ut som små pojkar nästan, rent kroppsligt alltså, inga höfter, inga bröst bara platta plankor.

det här är lite av det jag köpte när jag shoppade :

byxor, är inte säker på att de exakt dom, men dom e liknande och en av tröjorna

image9image10 

nu ska jag fortsätta titta på efterlyst o kolla runt på nätet, ska väl iofs sova snart oxå men är inte så speciellt trött så det dröjer nog en liten stund till iaf :p
ha de bra
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0