25/1 min dag..

har inte gjort så mycket idag, vi var och handlade och så har jag lagt pärlplattor de e typ allt.. nu sitter jag oxå lyssnar på musik och surfar runt lite.. har inte så mycket annat o göra, tittade på första delen av let´s dance men gick ner o satte mig vid datorn när nyheterna o de skulle börja o här sitter jag nu och lyssnar på simple plan, de var ett tag sen jag lyssnade på dom så tyckte det var dags igen nu :p haha tycker dom är bra faktiskt, iaf dom låtarna jag har med dom :p haha

" ja jag är lite som en kastrerad hankatt jag vet hur jag ska göra men kan inte göra det fullt ut riktigt" sa Karl-Petter i Let´s dance som svar på nån av domarnas kommentarer hysteriskt kul tycker jag :p

nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, funderar på o kolla efter fler pärlmönster men jag vet inte om jag orkar kanske ska spela lite på king eller blip eller nått får se :p nått ska jag hitta på iaf.. kanske sitter här o skriver massa knäppa saker i bloggen eller nått :p hahah får se :p nått ska jag iaf hitta på o göra.

i morron kanske vi ska på loppis det är inget som är helt bestämmt än men det är en loppis en bit här ifrån så vi funderar på o åka dit en sväng men vi får se hur det blir med det :p mig spelar det inte nån större roll om vi åker eller inte, nog för att jag tycker det är kul med loppisar och antikviteter o så men det e inte precis så att jag blir jätte lessen om vi inte åker eller så så men visst vore det kul. de e alltid kul att fynda :p haha

förresten så håller jag på o funderar på att göra en ny design på min blogg börjar tröttna på den jag har o dom andra man kan välja är förvisso fina men ingen e riktigt som jag vill ha det så jag funderar på att göra en ny egen design men det får jag se hur det går med den saken är inte bra på sånt men jag brukar kunna lära mig det mesta efter lite träning så :p haha jaja vi får väl se

nu ska jag hitta på nått o göra
ha de bra
S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hittat nån praktikplats eller?? det verkar inte så iaf....

2008-01-26 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0