6/1 funderar över skolan osånt..

hejsan!
jag sitter då här och funderar över skolan, och hur jag ska göra med den.. jag har ju vart på möte och fått mina alternativ men inget av dom känns riktigt bra egentligen, men det är ju bara dom alternativen som finns.. förutom att fortsätta som vanligt, det skulle jag verkligen vilja men jag tror inte jag skulle klara det.. jag vet inte.. det känns så just nu iaf.. tror inte det är nått för mig.. jag vet inte men det känns som om det skulle funka kanske en vecka eller två o sen bli samma sak igen.. ska försöka prata lite med min mamma o pojkvän sen o se hur dom tycker jag ska göra, jag vet ju att dom stöttar mig och bara vill mitt bästa så dom kan kanske ge mig lite synpunkter osv på de olika alternativen..

jaja nu ska jag gå o äta nått tror jag
ha de bra
/S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå till skolan och bit ihop

2008-01-08 @ 07:17:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0