9/1 idag har jag haft möte..

..med Sandra,Kristina och Hans igen, mamma var oxå med. Det gick ganska bra och vi kom fram till en bra lösning på mina problem, så nu känns allt mycket bättre. Jag ska praktisera nu under vårterminen och sen plugga på komvux eller folkhögskola till hösten, det känns jättebra att det blev så. Så nu ska jag fundera ut vad jag skulle vilja prova på för praktikplats, de e lite svårt o komma på nått bra men jag har några idéer oså, Kristina ska ringa mig när hon pratat med Ola, han som är syo för IV-programmet som jag kommer att tillhöra nu, så jag ska på möte med honom, förmodligen blir det på fredag men vi får se.

Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, fikade med mamma innan mötet för vi hade så lång tid tills det skulle börja o sen så gick vi o kollade lite på Retro medan vi väntade på bussen hem, dom hade mycke fina saker, gillar antikviteter o gamla saker o så, inte för att det som finns på retro är så himla antikt kanske men det finns fina saker där oxå o de e kul o bara titta med. 

 Nu sitter jag o funderar på om jag ska måla lite eller om det är för sent, vet inte om jag o pojkvännen ska slänga oss på sängen o kolla på nån film snart så får se, ska iaf in o kolla på nåra sidor på nätet nu så..

ha re bra
S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl lite dumt att börja på iv eller hur? du skulle ha bitit ihop och gått till skolan.

2008-01-10 @ 09:28:15
Postat av: Anonym

det är väl lite dumt att börja på iv eller hur? du skulle ha bitit ihop och gått till skolan.

2008-01-10 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0