17/3 Ingen mer praktik för mig och designtips..

Som rubriken låter så blir det ingen mera praktik för mig den här vårterminen.. jag hade ju möte med min Syo idag och han tyckte inte att det var någon ide att jag skulle börja någon ny praktik eftersom jag snart fyller 20 och då släpper gymnasiet mig, altså jag uppehör att vara gymnasieelev då och eftersom det är mindre än en månad dit pluss att det är lov en vecka så tyckte han att det var onödigt.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagarna, eller jag vet att jag ska träna mer och fixa och dona hemma men förutom det så vet jag inte riktigt.. men det ordnar sig säkert med det..

jag sitter och funderar på vad jag ska göra för att förbättra min blogg, jag funderar på att göra en ny design och tänkte fråga lite vad ni tycker skulle vara snyggt? tex. hur ser en snygg header ut?  vilka färger ska man ha på bakrund m.m?  vill gärna ha tips och ideer :-)

nu sitter jag och slökollar på CSI men vet inte mycket om vad som har hänt hittils :p ska oxå köpa en ny kamera så funderar på märket på den med, vad det ska vara för nån, har två som jag är intreserad av men kan inte riktigt bestämma mig :p

nu ska jag kolla vidare på CSI och surfa runt lite..
ha de bra
S.


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

åh jag älskar nya designer :D har man bra fantasi blir det alltid bra :)

2008-03-17 @ 21:11:49
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Anonym

du kan ju alltid pröva med att leta efter ett jobb.

2008-03-18 @ 06:33:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0