18/3 tänkte på en märklig sak..

Jag pratade med en kompis i telefon för ett tag sen och hon berättade att hon som jag inte är kompis med längre oxå har "hoppat av" skolan och praktiserar nu, precis som jag gjorde.. är inte det märkligt, altså att hon gör det samtidigt som jag? kanske inte.. kanske bara jag som tycker det.. aja det spelar ingen större roll.. vi hade samma mentor och hon hade tydligen bett om hjälp före mig men jag fick hjälp före henne.. jag antar att det stämmer så det tänker jag inte säga så mycket om, men jag undrar vad hon egentligen sa.. jag skrev ju ett långt mail och förklarade exakt hur jag mådde oså, men jag antar att hon gjorde nått liknande, och så antar jag precis som kompisen sa att mentorn antgligen hjälpte den hon ansåg var i störst behov av hjälp först.

jag saknar henne, hon som jag inte är kompis med längre, eller jag saknar henne inte så mycket längre som jag gjorde förut men jag saknar henne fortfarande.. vi har så många minnen ihop... jag önskar att vi iaf kunde sätta oss ner och prata ut om det som hänt, kanske tillsammans med vår gemensamma kompis.. jag är inte säker på att jag skulle kunna bli kompis med henne men jag skulle iaf vilja att vi kunde sätta oss ned och prata så hon kan berätta precis hur hon känner och varför det blev som det blev.. för om jag ska vara ärlig så fattar jag fortfarande inte riktigt vad jag gjort henne, asså jag fattar ju vissa grejjer oså men det var så många olika bud hela tiden och varje gång man frågade så var det olika saker.. och det måste ju ha vart nått riktigt hemskt eftersom hon inte ens ville försöka reda ut allt och rädda vår nästan 13åriga vänskap.. känns så konstigt bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0