20/3 min dag..

idag har jag inte gjort så mycket, fixat lite med designen på bloggen, kollat på tv oså bara typ. Eller jag har ju städat en del, bytt gardiner i vardagsrummet tillsammans med min pojkvän och lagat mat (våfflor) men förutom det har jag inte gjort så mycket.

i morron ska vi handla det sista av maten til påskmiddagen. men förutom det så ska jag nog inte göra så mycket, ska mysa med min pojkvän förståss, måste passa på lite extra nu när han är ledig lite länge :p hihi 

jag ska baka en tårta till påsk men jag har inte riktigt kommit på vad jag vill ha i eller hur den ska se ut så jag funderar på om jag ska ta o gå in på nån recept sida o kolla efter lite inspiration, men jag vet inte om jag ska göra det. får se..

 Jo jag kom på en sak till som jag kanske ska göra i morron! jag kanske ska fixa påskris, om vi ska ha nått förståss :p det är ju fint oså, men vi får se. Men ska vi det så ska jag fixa med det :p

hihi
nu ska jag kolla inspiration
ha de bra
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0