21/3 livet är som en promenad...

... med grus i skorna..
så stod det på en liten tavla jag såg nån stans,det är verkligen sant det där, livet är verkligen som en promenad och ibland känns det som om man har ett helt grustag i skorna, det är inte kul det..

jag läste i en kompis blogg nyss att det har hänt nått mellan henne och hennes pojkvän, jag vet inte exakt vad och vill inte heller gå in på några detaljer om det jag vet heller, det är inte snällt mot henne. Men iallafall så har hon det jobbigt med honom nu oså och jag tycker så synd om henne... önskar jag kunde göra nått för henne men jag vet inte vad riktigt, vill inte kommentera i hennes blogg för det känns för opersonligt, hon är hos sin mamma nu och jag vet inte när hon kommer hem men jag tänkte att jag skulle höra av mig till henne så kanske vi kan träffas när hon kommer hem, inte bara för det här utan för att det var länge sen vi sågs.. ska nog skicka ett sms till henne i morrn eller så :-)  jag hoppas iaf att det kommer att ordna sig för henne för hon kan inte må så här dåligt som det verkar som hon gör länge till för då kommer hon nog gå under är jag rädd.. Ta hand om dig gumman!
och även om vi glidit ifrån varandra lite på sista tiden så är hon fortfarande en av mina närmsta kompisar och jag hoppas att  det ska förbli så..

för övrigt så har jag inte gjort så mycket idag, vi var och åt på Stefans restaurang, Nettan hon som har det hon hade tandvärk i axeln :p haha det låter roligt och det gjorde det när hon sa det oxå :p men hon menade att hon hade värk som kan liknas med tandvärk i axeln, typ att det molade.. annars  har jag inte gjort så mycket, städat lite hemma och diskat o så var vi och handle oxå men annars inget särskillt, däremot har jag nackspärr och ont i axeln oxå, men det har släppt lite så det kanske är bra i morron, eller iallafall bättre :p

nä nu ska jag nog hoppa isäng tror jag :p
i morrn ska jag baka tårta :p
ha de bra
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0