2/3 Sömniga söndag, men het miljö diskussion

Ja det har väl varit en mer eller mindre vanlig söndag, inget direkt ovanligt som har hänt.. vi åkte till nynäs idag, jag Pierre och min bror Stefan för att se om det skulle gå att återköpa hockeybiljetterna idag och för att lämna böcker i lådorna utanför biblioteket men dörrarna till själva folkets hus var stänga så det gick inte att komma in och lämna böckerna. Sen åkte vi upp till Ica för att se om det gick att återköpa biljetterna och handla lite, det tog ett tag där när vi skulle återköpa biljetterna för tjejen som hade hand om det fick ringa nånstans o så men efter ett tag så gickt  det. men då såg vi att klockan var så pass mycket så vi inte skulle hinna handla och sen hinna med bussen hem så vi bestämde oss för att fika.

Och medans vi satt och fikade dök Cissi och hennes pojkvän Ove upp, dom hade vart på prommenad och nu köpte dom dricka. Så dom stannade och pratade ett bra tag där det var trevligt. Men iaf så gick vi in och handlade, jag köpte några böcker. Sen gick vi till bussen och när vi stod och väntade på bussen kom Cissi med ryggsäck och kasse med saker, då skulle hon hem och lämna det och sen åka tillbaka till Ove. Och på bussen satt "fulla finnen" jag vet inte vad han heter, vet ingen som vet det heller så när vi pratar om honom brukar vi kalla honom fulla finnen för han bryter på finska och är nästan alltid full :p men iaf så satt han på bussen och var ovanligt packad idag. Men iaf så började stefan och cissi en väldigt het debatt om hurvida man skulle köpa flaskvatten eller inte :p det var rätt kul att höra :p

förutom det har jag inte gjort så mycket, tränat en del på orbitrecken bara, och nu ska jag sova :p
ha det toppen och god natt på er
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0