26/3 födelsedags pressent i förskott!

Idag fick jag en födelsedagspressent det var jätte kul, bara det att jag inte fyller år förän om två veckor ungefär (10:e aprill fyller jag år) hihi.. det var min pojkvän som kom hem med en stereo till mig :-D han fixade den på jobbet och kunde bara få den hemkörd idag så jag fick den och ett Cd-ställ och en hög LP-skivor några CD- skivor och en videofilm av honom idag. Tror ni jag blev glad eller?? Jag blev kanon glad :-D min nya fina stereo har skivspelare cd och kasset och radio såklart :p älskar ljudet av Lp skivor dom låter så fint, musik är bättre på LP :p så nu sitter jag här och beundrar min fina stereo i ett jättefint skåp typ som den ska stå i, med plats för LP-skivorna under oså.. Jag är så himla glad så jag vet inte var jag ska ta vägen :-D :-D och han sa att jag ska få nått mer på min födelsedag oxå :-D undrar vad det blir.. hihi säkert nått kul :-)

jag får förfrågningar hela tiden vad jag önskar mig i födelsedagspressent hihi men det är väl för att jag fyller 20 antar jag :p men jag vet inte så noga vad jag önskar mig, det jag kan komma på är typ dyra saker bara :p typ, soffa, extern hårddisk, nintendo wii m.m. men men det spelar inte så stor roll vad jag får hihi jag får säkert kanon saker så det är inte så viktigt att få just dom sakerna :p jag kan ju spara ihop till dom själv lixom så det är inte så att jag blir lessen eller så om jag inte skulle råka få en soffa för det tror jag inte ens att jag ska få jag vill bara ha en soffa :p men man vill ju så mycket så :p hahaha

nä nu ska jag titta på tv o ägna mig åt min pojkvän
ha de toppen
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0