27/3 flytt funderingar m.m.

Jag sitter här och funderar på flytt, altså jag och min pojkvän bor just nu i källaren hos min mamma, det är inget fel på det men vi har ju tänkt flytta så småningom så nu sitter jag och kollar på lägenheter o funderar lite runt flytt och allt som har med det att göra.. vi ska inte flytta än men det kan ju vara bra att börja i tid, men vi ska nog vänta med att  söka lägenhet ett tag till tror jag.. Min pojkvän vill ha fast jobb och lön innan vi flyttar så vi kan köpa möbler o så och det håller jag med om.. men som sagt man kan väl inte planera för mycket :p hihi och det är ju bra att hålla marknaden under uppsikt :-)

Min pojkvän har ju praktik nu, jag vet inte exakt hur lång tid framöver men iaf så ser jag rätt så ljust på framtiden om man ska tro en snubbe som e nån sorts konsult av nått slag som säger att han ska få ut min pojkvän på jobb så det känns bra det :-) men allt får ta den tid det tar, jag har inget emot att bo här även om jag såklart längar tills vi ska flytta och tills det är bara han och jag lixom.. men den dagen kommer när den kommer och den som väntar på nått gått väntar ju aldrig för länge sägs det.. men det känns iallafall jätte bra med allt just nu, det känns som om vi har lite medvind lixom och det känns kul :-)

Idag har jag vart i nynäs och kollat i lite affärer oså, köpte en film och lite annat smått och gott, bla en tavelram som jag ska sätta ett foto av mig och min pojkvän i när jag får tid med det. Och sen när jag hade handlat klart på stan så åkte jag upp till Ica där jag mötte min pojkvän efter att han slutat jobba och vi handlade lite innan vi åkte hem, det känndes nästan lite som om vi handlade till vår lägenhet när vi gick där i gångarna och tog det vi ville ha oså hihi.. nu ska jag kolla lite på Ikeas hemsida tror och och så ska jag kolla på Insider på tv..

ha de toppen
S.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: verkligen =/

2008-03-27 @ 22:45:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

hon klär sig alltid fint, nästan tycker jag :D Hoppas du haft en bra kväll!

2008-03-27 @ 23:46:04
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0