3/3 Praktik, trött som f*n..

jahapp, idag har jag vart på min praktik, det var roligt. Jag lekte med barnen och så. Fick läsa lite och hjälpa dom att klä på sig när vi skulle ut m.m. och så har jag skrivit på papper om tystnadsplikt idag. Vi har vart ute mycket på gården idag, det var jätte fint väder fram emot eftermiddagen så det var kul, men jag måste komma ihåg att klä på mig mera i morron för det var kallt på förmiddagen så jag trodde jag skulle förfrysa nästan :p haha så det blir långkallsonger och snowjoggers på i morron :p och vantar och mössa med den saken är klar, åtminstonne vantar :p haha

nu är jag jätte trött, var typ däckad när jag kom hem, hade jätte ont i huvudet och var jätte trött, jag togt alvedon så nu har huvudvärken släppt men jag är fortfarande jätte trött. Så nu kollar jag och min pojkvän på Outsiders och sen ska vi gå och lägga oss och jag ska få massage :-D det ska bli skönt att lägga sig, och om inte sova på en gång så iaf kolla på nån film eller spela lite på mitt nintendo DS eller så men åtminstonne ligga i en varm skön säng.

nu ska jag in och kolla vad jag fått för meddelande på GAS-klubbens community och sen kolla klart på Outsiders
ha de bra och god natt
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0