5/3 hals ont och trött som få..

Jag har ont i halsen det är inte roligt, det liksom rivs i halsen.. jag har druckit te o sånt för att lindra men det har inte hjälpt så mycket..  har inga halstabletter heller.. om jag fortfarade har ont i halsen i morron så ska jag se om jag hinner gå in på konsum eller kvantum och köpa halstabletter innan jag åker till jobbet.. men jag hoppas ju såklart att jag inte har ont i halsen i morron.. vill inte bli sjuk igen heller.. dessutom är det ju bara två dagar kvar på veckan så ska försöka stå ut..

och jag är trött oxå, men på ett rätt  så skönt vis, lixom mant  är trött för att man vart igång hela dagen och inte bara för att det är kväll typ.. och nu kollar jag på det okända och när det är slut och travet är slut så ska jag och min pojkvän gå och lägga oss och jag ska få massage och så ska vi  titta på jönsson ligan, det ska bli mysigt..

ha de bra
S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0