Mammas flicka eller bad ass?

Mammas flicka eller bad ass?

En lista jag snodde av Louise

[x] Har druckit alkohol
[x] Har rökt eller snusat
[-] Rökt vattenpipa
[-] Rökt hasch eller marijuana.
[-] Tagit tyngre droger.
[/] Drabbats av minnesluckor (inte minnesluckor men jag tappade räkningen på hur mycket jag druckit)
[-] Däckat
[-] Druckit hembränt
[-] Blandat alkohol med medicin
[-] Druckit så mycket att du spytt.


[x] Snattat
[-] Snattat regelbundet
[-] Snott något från en privatperson
[-] Misshandlat någon
[x] Fuskat på ett prov
[-] Liftat
[-] Hamnat i trubbel med polisen
[x] Druckit på en offentlig plats
[-] Langat bröd från matsalen

[-] Kysst en främling
[-] Haft sex med en främling.
[-] Haft ett one night stand
[x] Följt med en främling hem (främling för mig, dock inte för min kompis)
[-] Haft sex utomhus
[-] Strulat med flera under tjugofyra timmar.
[/] Hånglat med någon av samma kön (inte grovhånglat men pussat)
[-] Haft sex med någon av samma kön
[-] Har en smått sjuk fetisch
[-] Haft sex med någon som är tjugo år äldre

[x] Slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg.
[x] Slagit huvudet hårt i väggen
[x] Skurit dig själv av misstag
[-] Hetsätit.
[-] Haft bulimi/anorexi.
[-] Druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta.
[-] Piercat dig själv
[-] Har en scar tatoo.
[-] Har en tatuering.
[x] Har en/flera piercingar
[-] Tagit receptbelagt medicin utan att behöva

[-] Spridit ut falska rykten
[-] Mobbat någon.
[-] Hånglat med någon som har flickvän / pojkvän
[x] Gått bakom någons rygg. (det var inget elakt direkt utan jag och två kompisar som inte sa riktigt som det var till en annan kompis en gång.. men det är historia nu)
[-] Tagit någons oskuld. ( jag har ett ex som jag inte vet om han var oskuld innan vi träffades)
[x] Hotat någon
[x] Kallat någon slampa / hora
[x] Tjallat på någon.
[-] Gett någon oskyldig skulden
[-] Hånglat med en kompis flickvän/pojkvän
[x] Önskat att du aldrig blivit kär.


Totalt resultat: 16 poäng.  Hahaha :p jag är ingen mammas flicka och jag kan inte påstå att jag följer alla regler och lagar som finns, eller ja lagarna följer man ju men ändå.. Ärlig är jag dock, det ska man vara, men man får inte vara för ärlig heller, man måste ju välja vem man säger vad till och det är ju inte att ljuga att inte berätta allt för alla lixom :p

0-20: Du är mammas flicka. Du är ärlig och följer alla regler och lagar som finns.
20-25: Du är en kaxig liten sak! Du säger vad du tänker och tycker.
25-50: Du är en riktig badass - tagga ner lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0