17:e Januari : 6år idag.. Saknar dig pappa!

Hej alla!
Idag är det precis 6år sen min pappa dog, sex år, oftattbart, det känns som om det var igår..
Jag saknar honom oerhört mycket, det känns fortfarande konstigt att han är borta fast det gått sex långa år..
men jag antar att det kommer kännas ungefär såhär hela tiden.. jag kommer alltid att sakna honom, mycket..

Min pappa Roger Andersson, avled 17 januari 2003 kl.17.00 endast 58år gammal, efter en hjärnblödning
som han fick kvällen innan, det gick så fort, han åkte in till sjukhuset på torsdagkvällen med ambulans och på fredag eftermiddagen var han borta. död.. 

Den här låten spelade begravningsförrättaren på pappas begravning, det är en av dom finaste visor jag vet och jag gråter fortfarande av den ibland:



R.I.P pappa, vi saknar dig allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0