12/12 mår så jäkla dåligt...

jag mår jätte dåligt, inte så att jag har ont i halsen eller så utan bara dåligt, är helt orkeslös och har ont i magen till och från och börjar få huvudvärk oxå nu.. allt pga. skoltröttheten.. eller det mesta pga. det iaf..  jag är så enormt skoltrött så det är nära att jag hoppar av skolan vilken dag som helst nästan, men jag vill verkligen inte det.. så jag försöker med all den kraft jag har kvar att få till det så att jag kan få pugga på distans nästa termin.. får jag inte det så vete 17 vad jag gör.. klarar verkligen inte av att gå i skolan längre.. det är inte det att jag inte kan eller inte förstår det vi gör för det gör jag utan de e bara så att jag helt enkelt inte har ork eller motivation till att klara av att gå i skolan, men jag tror att om jag får plugga på distans så kommer det bli lättare för då kan jag lägga upp allt lite som jag vill, behöver inte gå upp tidigt och åka iväg m.m utan kan sova lite längre på morgonen o sen ta allt i min egen takt lixom.. jag hoppas verkligen att jag får det, allt skulle bli så mycket enklare då..  jag hoppas att min mentor ser hur dåligt jag verkligen mår nu och hjälper mig att fixa så jag får göra det här... vet inte vad som skulle hända annars...

annat som har hänt är att jag har bråkat med en kompis.. eller bråkat och bråkat vet jag inte men ändå.. hon skrev ett sms o frågade om jag hoppat av skolan.. då svarade jag och frågade varför hon skrev så när hon visste hur dåligt jag mådde mm. då började hon dilla om att hon inte alls visste det trots att vi har pratat om det på msn och jag vet att hon har läst min blogg.. konstigt bara.. att hon helomvände sådär bara..  speciellt eftersom att hon säger att hon själv är skoltrött.. borde inte hon om nån fatta hur jag mår då?  men jag tror inte att hon är skoltrött utan jag tror att hon är trött på skolan, de e ju inte riktigt samma sak, tycker inte jag iaf.. men men jag vet inte... men iaf så fortsatte hon skriva att jag aldrig berättar nått för henne och att jag aldrig hör av mig till henne osv.. men hon tänkte inte på att jag kanske inte hör av mig till henne osv. så mycket för att hon aldrig gör det till mig? hon berättar aldrig nått för mig längre eller så, det jag får veta om t.ex. hon och hennes pojkvän det läser jag i hennes blogg, det mesta iaf hon kommer aldrig till mig o berättar nått längre, bara om han vart dum mot henne typ..  men iaf så messade hon och skrev citerat från smset i min mobil : "Dina problem kommer inte ens i närheten av mina.. Du ska skatta dig lycklig att du har som du har.."  det är en del ur smset hon skickade..och det är verkligen hon i ett nötskal :p hennes problem är alltid värre en alla andras och hon har det alltid jobbigast och hon har alltid mest att göra..  och det där med att jag ska skatta mig lycklig hahaha asså så jag ska skatta mig lycklig över att jag mår så dåligt att jag gråter varje kväll och att jag mår så dåligt att min pojkvän mår dåligt för det oxå.. jag ska altså skatta mig lycklig att hela mitt liv håller på att rasa ihop jaja.. medans hennes problem, jag vet inte allt så jag ska inte uttala mig för mycket men såvitt jag vet består hennes problem i att hon bråkar med sin pojkvän och mamma hela tiden typ.. verkar det som iaf.. jaja jag vet inte så jag ska inte säga för mycket men en sak ska jag säga.. och det är att hon måste inse att det faktiskt inte är syndast om henne hela tiden och att hon inte alltid har det värst..
hon sa till mig en gång att hennes mamma fick allting att handla om henne hela tiden,  och det är ju faktiskt så att äpplet inte faller långt från trädet...

nu måste jag försöka få tag i min lärare på nått vänster
ha re bra
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0