7/12 aaaaarrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhh :@ :@ :@ :@ :@

jag har låst in mina nycklar i mitt skåp! det är inte roligt :(
så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt... får väl gå till vaktis och be honom knipsa upp mitt lås o sen lägga ner så mycke saker som möjligt i min ryggsäck o sen bära runt på resten, resten av dagen...  vet inte..
eller så ringer jag min bror o ber honom komma ner med ett lås, om han har nått vill säga :p fast det känns inte så shysst eftersom han då får åka ner hem o sen ner igen eftersom han ska jobba ikväll.. så jag vet inte.. vet ju inte riktigt hur länge vaktisarna är här heller.. med tankte på att det är fredag.. men det kanske inte spelar nån roll för dom.. jag vet inte.. jaja får se hur jag gör.. nu ska jag ta itu med den här omöjliga samhälleuppgiften jag precis fått...

ha re bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0