27/11 tisdag, håltimme igen *Suck*

som rubriken säger så har jag håltimme idag igen, 1½ timme den här gången, pga. att min geofrafi lärare är borta..  *suck* jaja vad gör man lixom.. funderar på o se om man kan få jobba hemma med internationell ekonomi men efter som jag inte är så mycke för o prata med lärare så får vi se.. de e ju bara Sophie så de e ju iofs inga problem.. men men vi får se sen.. haha

nu sitter jag och jobbar med nått så trevligt som folkmord :p haha nä men jag jobbar med folkmordet i Armenien som skedde i början på 1900-talet det är ganska intressant faktiskt men ganska svårt :-)
de e typ 15  minuter kvar till lektionen slutar o jag o en kompis kanske ska fråga lite diskret om man får jobba hemma med internationell ekonomi tyå när vi slutar.. men vi får se..

jag åt lunch med Mikaela och Patricia idag, hade som vanligt hysteriskt roligt med dom :p haha  och det har visat sig att jag o patricia har väldigt lika musik smak :p altså att vi lyssnar på nästan allt förutom hiphop o så :p hahaha nu ska jag se om jag kan få nått mera gjort på mitt folkmord innan lektionen slutar :p

ha re bra
ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0