12/10 det råder olika bud

sitter i skolan, på sammhälle lektion närmare bestämt och jag skriver om folkmordet i Armeninen i början på 1900-talet det är rätt så intressant faktiskt, och så funderar jag på hur resten av den här dagen kommer att arta sig.  Det råder olika bud om fårtsättningen, vad det gäller lektioner alltså. För vi har tydligen ingen psykologi idag heller så då råder följande tre bud som vår svenska lärare tydligen har sagt

  • Vi ska ha svenska på psykologi-tiden

  • vi ska ha håltimme och sen svenska på svenska tiden

  • vi ska ha dubbeltimme i svenska


Så nu vet jag inte rikitgt hur det ligger till men det ordnar sig väl antar jag.  Hursomhelst så är det skönt att det äntligen är fredag och drygt en vecka kvar till höstlovet bara :D

det var allt för nu
tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0