26/4 "mötte" min föredetta bästa kompis idag... + Jan Rippe 53år!

Idag var jag och handlade på Ica i nynäs med min sambo, mamma och brorsan (Stefan) och vid kött disken så ser jag först hennes mamma sen ser jag  mammans man och sen ser jag min föredetta bästa kompis, vi var bästa kompisar i 12år ungefär och sen helt plötsligt så vart hon sur på mig och ville inte vara kompis med mig längre, jag fattar fortfarande inte riktigt varför, jag vet ju vad både hon och en gemensam kompis sagt men det går inte ihop på nått vis..

men iaf så såg jag henne där och sen såg jag henne och hennes familj fler gånger om där i gångarna och bland diskarna.. lite jobbigt faktiskt, eller inte direkt jobbigt men det kändes ju, det har ju hela tiden kännts tråkigt eftersom inget jag sagt eller gjort har hjälpt och hon inte ens velat sätta sig ner och prata med mig, jag förstår att hon antagligen kännt sig väldigt illa behandlad av mig, nått hemskt måste det ju vara jag har gjort och jag förstår om hon inte vill bli kompis med mig igen.. men jag skulle så gärna vilja att vi kunde bara sätta oss och prata igenom allt så vi iallafall kanske inte behöver vara sura på varandra, inte för att jag är direkt sur på henne men iaf.. jag saknar henne det gör jag,  vi var ju kompisar så länge..  jag skulle bara vilja veta vad hon tänker... jag har ALDRIG velat göra henne illa, varken henne eller någon annan av mina kompisar..  men men things happend..

nu till nått annat :p en av mina idoler fyller 53år idag! Jan Rippe, medlem av Galenskaparna/AfterShave :D jag har alltid tyckt mycket om Jan, han verkar så glad, trevlig och lugn lixom, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0