Jösses vilken grabb!

hittade det här youtube klippet i en blogg, pojken heter Andrew Johnstone och sjunger fantastiskt, han sjunger opera eller nått liknande, och jag har aldrig gillat opera men jösses vad den här grabben kunde sjunga, jag fick gåshud..
Simon frågade honom om han fick support från sina kompisar varpå pojken svarar
- jag blir mobbad ofta..
det är så synd att folk ska bli mobbade för att dom är annorlunda, att vara annorlunda är bra, alla är unika och det ska man ta vara på.


lyssna och njut!
S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Ja men eller hur, man vill bara kastrera den jävla kåtbocken (ursäkta ordvalet) haha. Men asså jag fattar helt seriöst inte hur man kan vara så sjuk i huvudet och göra en sån sak.
Undra hur hennes mamma reagerade på vad han gjort mot deras dotter. Eller hon kanske också va me på det? Suck, vart är världen på väg egentligen? Jag blir så irriterad:p

2008-04-28 @ 23:00:01
URL: http://juhunna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0