Svar på kommentarer!

Jag fattar inte varför ni börjar kommentera det där inlägget nu, jag och PastorHimler har pratat om det där redan och hon vet varför jag skrev som jag gjorde och att det egentligen inte alls var henne jag var irriterad på osv.

Och jag fattar inte vad du babblar om med Alster och bibel och att jag skulle trycka ner GAS??!! det står inget om Alster i det inlägget..

och du som påpekade min stavning, jag kan stava väldigt bra faktiskt men jag tycker det blir så tråkigt när alla texter är grammatiskt korrekta så jag skriver precis som jag vill, du behöver inte läsa om du inte vill det är valfritt..

Jag har inte lust att tjasa med någon, det är bara dumt och onödigt när man kan vara vänner och ha trevligt i stället.. det är iaf min åsikt..

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0