Tisdagstema: Nära

Hej
Nu är det dax för tisdagstema igen, denna veckas tema är Nära, här kommer mina bidrag!




Jag och min pojkvän, han är den som står mig absolut närmast, han är mitt allt! Jag kan inte tänka mig att leva utan honom, inte en dag. Han betyder mest i världen för mig. Han är mannen i mitt liv. <3<3





Jag och Sofie
Jag och min kompis Sofie, vi är ganska nära, men vi var jättenära vänner förut, sen blev vi ovänner av olika orsaker och nu är vi vänner igen, det är skönt, vi har kännt varandra sen vi var 6år gamla.
Förut när vi var som närmast hade vi en kompis till som heter Louise, vi umgicks alltid, jobbade ihop i skolan m.m. det var vi tre då. Vi brukade säga att vi var som dom tre musketörerna fast tjejer och utan svärd. Det var Sofie som hittade på det och det annamade vi. Nu är vi inte lika nära längre någon av oss, mycket pga att Louise förtillfället bor i Tyskland men även pga andra saker.


Om du själv är vill vara med i tisdagstema eller kanske bara vill veta mer så klicka här
/S.

Kommentarer
Postat av: Syster Eva

Gullig tolkning av veckans tema!!!

2008-12-02 @ 18:01:38
URL: http://evaekstrom.blogspot.com/
Postat av: Pialotta

Det var en närbild på en puss.. rart så.. riktiga vänner får man aldrig mista, men om man gör det så är det fint när man återförenas:-) Nära så nära.

Ha de gott

2008-12-02 @ 18:59:34
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: maria_6909

En fin tolkning av veckans tema! Hoppas att du har haft en bra dag! =) /maria_6909


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0