14/2 alla hjärtans dag, begravning och ny kamera

idag på alla hjärtans dag har jag inte gjort nått speciellt, vi har inte firat nått direkt pga. pengabrist så finns de inte så mycket man kan göra, men iaf så ska vi fira det lite samtidigt som vi firar vår 1-årsdag  vilket vi ska göra när vi får pengar. Men jag har iaf fått en pressent, eller ska få av min pojkvän, en halv systemkamera, asså han ska betala halva åt mig eftersom dom e så dyra. Annars har inte jag gillat alla hjärtans dag så mycket eftersom vi begravde min pappa på alla hjärtans dag för  fem år sen, det är egentligen lite olyckligt att det vart just alla hjärtans dag, men det var lixom ingen som tänkte på att det var alla hjärtans dag, utan det bara blev så alla hade ju annat att tänka på så ingen tänkte på det. Lite sorgligt, man förknippar ju lixom alla hjärtans dag med det sen dess, det blir ju så. Men det är ju inte så mycket att gjöra åt heller. Har iofs aldrig firat alla hjärtans dag heller egentligen, jag tror inte jag vet nån som brukar fira alla hjärtans dag nått speciellt förutom att man kanske myser till det lite extra med sin partner, typ äter nått extra gott eller så  men inga som direkt ger pressenter eller går ut o äter  eller nått sånt.


Här är kameran jag ska få halva av :p
image13


nu ska jag fortsätta titta på Law and order och umgås med min pojkvän.
ha en trevlig alla hjärtans dag
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0