1/6 börjar bli sjuk & reklamutdelning

Jag börjar bli sjuk, vakade i morse med halsont och kände mig helt slut, nu mår jag lite bättre men känner mig fortfarande konstig i halsen och väldigt trött, trött har jag vart i flera dagar nu så, men men blir till att ta det lugnt i några dagar :p

har nästan precis kommit hem från reklamutdelningen, det gick ganska bra, men det var varmt så jag drack mycket hela tiden, som tur hade jag ju Pierre med mig som kunde hjälpa mig att dra vagnen oså. Men jag blir extremt irriterad på folk som sätter "ej reklam tack" lapparna på insidan av locket till brevlådan, vem tittar där lixom? själv har jag oftast handen där så jag har säkert delat ut reklam till flera som inte vill ha, men jag kan inte hjälpa att som sätter lapparna på så knäppt ställe, hur svårt är det att sätta utanpå locket eller på själva lådan lixom? eller lådor där det ser ut som det har suttit en lapp men inte sitter nån, dom får reklam iaf, vill dom inte ha reklam så får dom sätta ut lappar ordentligt där det står att dom inte vill ha reklam.

nu ska jag nog gå och ta mig nått kallt att dricka snart, vet inte om jag och P. ska till nynäs en sväng snart oxå, vi får se.
ha det bra i solen
S.


En fin sommrig blombild från förra sommaren i Wadköping i Örebro
blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0