24/6 irriterar mig...

... på en tjej på en community jag är med i, hon är 18år men skriver och beter sig som om hon vore 40 minst! Hon håller alltid på med moralpredikningar och ska verka så vuxen och mogen, verker inte som att hon fattar att alla inte tar allt på lika blodigt allvar som hon i forumen m.m.

typ så fort man skriver nått som hon inte gillar eller så så svarar hon med ett kilometerlångt foruminlägg men massa dravvel i bara.. och vi håller på att prata om en sak och då i forumen har hon typ tagit för givet att hon och en snubbe på comunityt ska göra dom viktigaste sakerna, typ som att ingen annan har nått att säga till om typ..

jag irriterar mig på henne bara, hon försöker verka så himla viktig, vi hade jätte trevligt inne på communityt tills hon skapade en forumtråd och började klanka ner på vissa saker.. jag vill inte lämna communityt och kan inte tvinga henne att göra det heller så jag bara skriver av mig här lite bara..

tisdagstemat kommer lite senare sen
ha de bra
S.


Kommentarer
Postat av: PastorHimmler

Kolla din mailkorg på Heycome ler

2008-07-16 @ 19:28:16
Postat av: Gastokan

Ja, nu blev det ju genast ännu mer trevlig stämning på communityt....host

2008-08-14 @ 11:40:10
Postat av: Anna

Lär dig stava, för fan!

2008-08-14 @ 11:45:40
Postat av: Orry Larsson

Det du skrev om här, var om en tjej, som till skillnad från dig är en JÄVLIGT mogen tjej. Bibel? ALSTER?! va...näe...vet du vad...det är synd att nästan TRYCKA NER GAS, som DU gör med DITT jävla PREDIKANDE!! FYYY...

2008-08-14 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0