10/5 Reklamutdelning och solbränna

Idag på förmiddagen delade jag ut reklam, jag har fått det som extra jobb typ, inte välbetalt direkt men rätt kul och man får mycket motion. Det var första gången idag, det funkade bra, min sambo och min brorsa gick med och höll mig sällskap och drog vagnen åt mig bitvis :p så det var rätt så kul. Var klar på två timmar ungefär, men det var inte så mycket att dela ut :p

Senare på eftermiddagen så märkte jag att jag blivit solbränd :p är aldelles röd på axlarna :p måste ha blivit det under rundan förut. Det gör lite ont men inte så farligt mest om jag kliar på det eller så, men jag känner mig aldeles varm i huden :p men de är nog bättre i morgon :)

sen nu på kvällen så åkte jag och min sambo till nynäs en sväng, vi gick till kvantum och köpte lite chips och läsk och ska mysa sen och titta på film oså :) men nu tittar vi på hockey-vm det är roligt :p haha Sverige - Ryssland, ryssarna är griniga och åker ut på löpande band nästan :p en ryss har haft fyra utvisningar redan och det är bara en liten stund in i andra perioden :p det var två slagsmål i första perioden och det är två svenskar och minst en ryss som har fått match straff :p haha

här kommer några bilder från min reklamrunda bla. :

image43
ett fint körsbärsträd tror jag :p 


image44
ganska ny bild på mig :p man ser min skrivbords bild :p en surikat tagen av Mattias Klum :)

nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn
ha de bra
S.

Kommentarer
Postat av: Tessah

nä jag får inte upp en enda bild :/ *surt!*

Nå jag har ju inga nya funktioner och dom som har blivit flyttade här märkt det och fått fylla i nått grejjs och så.

:) har du blivit flyttad ännu?

2008-05-11 @ 10:29:23
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Louise

Jag delade också ut reklam sådär när jag bodde i Vika. Jag lovar dig, i slutändan kommer du inte tycka det är kul. Du får inte mycket betalat alls medan du sliter ut dig till 1000.. Jag slutade tillslut. Men lycka till iallafall =P

2008-05-11 @ 12:37:41
URL: http://tietjens.blogg.se
Postat av: Louise

Haha, jag mena ju inte att du skulle känna det nu. Jag kände precis som dig i början, det kommer mer och mer och mer reklam som man måste dela ut och får typ inte ett smack för att få gå i många timmar och dela ut. Det va bara så jag menade =P

2008-05-11 @ 13:53:13
URL: http://tietjens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0