12/5 stackare..

jag har just fått reda på något hemskt om en av mina kompisar, jag vill inte gå in på några detaljer alls för det är inte min sak att göra det. Jag vill bara visa mitt stöd för henne, jag vet vad hon går igenom nu.. jag hoppas att hon och hennes nära och kära mår bra under omstänidigheterna och att dom får den hjälp dom ev kan behöva genom folk att prata med tex. Louise jag tänker på dig! vill inte ringa idag för jag vill ge dig tid att få vara i fred oså du behöver lite lugn och ro nu och få vara med dina nära och kära.. men jag ringer nån dag!
Tänker på dig gumman!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack Sandra.

2008-05-13 @ 09:30:57
URL: http://tietjens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0