12/5 träffade henne idag..

japp jag åkte iväg och träffade min ja kompis eller vad jag ska skriva, vet inte vad vi är riktigt, men det känndes iaf jätte bra och det var jätte kul att träffa henne och prata med henne oså. Det kändes nästan som gamla tider, bara att vi mognat lite båda två tror jag :) vi gick mest runt och pratade oså, satt på nån bänk här och där en stund.. gick i lite affärer oså.. men det var kul och vi pratade på om allt möjligt oså :)

vi har inte pratat om ifall vi ska ses igen eller så men det ger sig väl med tiden, får se om hon svarar på mailet nått mer isf så kan jag ju skriva där och fråga om hon vill ses igen eller så, men det känndes bra för mig iaf och det verkade på henne som att det kändes rätt bra för henne med :) hon sa inget annat iaf och vi umgicks ju i två och en halv timme ungefär så :) hoppas iaf att det känndes bra för henne med :)

blev ett rätt kort inlägg :p men nu ska jag sjunga ultrastar eller nått
kanske skriver mer sen
s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0