22/5 kakbak och antikdeckarna

Hej hej alla är det ni som är svenska folket?
Så lyder inledningen på en fruktansvärt rolig låt som Per Fritzell sjunger som Hassan Najs i Alla Ska Bada. Och det passade som inledning på det här blogg inlägget, som utfyllnad av tomrummet om inte annat, för mig är det dock nästan kult :p

Jaja nu till nått annat, idag har jag inte gjort så mycket, har inte mått så himla bra idag, kännt mig trött och hängig och haft huvudvärk till och från. Men jag har ändå vart ute ett tag och hoppat hopprep oså, hoppade visserligen inte så himlans länge men ändå..

nu på kvällskvisten har jag bakat kolasnitt som vi ska fika lite med senare sen, och nu sitter jag och tittar på Antikdeckarna. Gillar sånna program, kanske för att jag gillar antikviteter oså :p haha

Här kommer en liten bild på killarna i Antikdeckarna, Pontus Silverstolpe och Anders Welander
image58

 --- Bilden är Googlad ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0